צ'רלטון הסטון בתור משה רבנו בסרט "עשרת הדיברות"

Peace&Love

עשרת הדיברות לסוחר בטלגראס

סוחר/ת יקר/ה מערכת טלגראס עושה הכל על מנת לשמור על ביטחונכם, להלן מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם להשתלב די בקלות

28 בנובמבר 2018

  1. סים עם מספר חדש


    סים חדש (או ישן) שתוכלו לסחור בו, מבלי לחשוש שקרוביכם יזהו אתכם. סיבה נוספת- ייתכן והמס' האישי שלכם נמצא במערכות שונות, מה שעלול לסכן אתכם. סתם לידע כללי… במידה שהמספר האישי שלכם שמור אצל מישהו והוא יפתח שיחה בכדי להתארגן מכם- הוא יוכל לזהות אתכם, כמו גם, בקבוצות השונות ובפרסום כיוונים- לכן, זהו אמצעי בטיחותי חשוב ומומלץ ביותר!!!

  2. שיחה סודית


    במידה ופותחים אתכם שיחה, וודאו שאתם נמצאים בשיחה סודית (secret chat). הסיבה לכך נעוצה בעובדה ששיחות סודיות בטוחות יותר ובנוסף, ניתן למחוק את תוכן השיחה ברגע שרוצים.    

  3. אימות תקין


    סלפי/סרטון עדכניים, תעודת זהות, ופרופיל פייסבוק/אינסטגרם פעילים. חפשו דרכים שונות ויצירתיות לאמת את הלקוחות שלכם. רצוי לשנות מידי פעם בפעם את דרישות האימות. רעיונות לדוגמא: סלפי עם טבעת ליד האוזן, סלפי עם קליפר על האף, סרטון עם השעה העדכנית ועוד שלל תמונות מצחיקות וסרטונים שיעשו לכם את היום. השתדלו לא להקשות על הצד השני, אתם עלולים לאבד לקוחות. נא וודאו שהסלפי תואם את התמונות בדף הפייסבוק ובתעודת הזהות. כמו כן, וודאו כי השם המופיע בתעודת הזהות תואם את פרופיל הפייסבוק או האינסטגרם. שימו לב! שימרו את הפרטים עד לסוף ההתארגנות. כמו כן, במידה ויש לכם חשש כל שהוא, נא וודאו בקבוצות הרלוונטיות.

  4. בדיקת כתובת


    אנא וודאו מראש כי הכתובת שקיבלתם תקינה ואינה בכביש ראשי מידי או באזור מסוכן מידי, כמו למשל, רחוב ללא מוצא. מסוכן עד מאוד להיכנס לרחובות ללא מוצא, כיוון שאפשרות המילוט מצטמצמת עד כמעט בלתי אפשרית. בנוסף, זוהי שיטה ידועה שבה נעקצו סוחרים וסוחרות בעבר. נא הישמרו לכם.

  5. ניקיון המכשיר


    בסוף כל שיחה, רוקנו את תוכן השיחה ומחקו אותה ממכשירכם. במידה והייתה שיחה רגילה בטעות, וודאו כי הצד השני אכן מחק את השיחה. מחקו כל דבר שעלול להפליל אתכם, כגון: תמונות של הסחורה, שיחות עם לקוחות, תמונות מאימותים וכדו' רצוי לוודא בסוף כל יום, כי הכל נמחק ונסגר.

  6. אמינות


    השתדלו להיות ברורים, אמינים ואדיבים. מעבר ליתרון הגדול של שם טוב שיכניס לכם עבודה נוספת, זוהי חובתכם כסוחרים באפליקציה הזו וכבני אדם באופן כללי. השתדלו לתת שקיפות מלאה בנוגע לאיכות המוצר שלכם, זמן הגעה, מחיר ופרטים רלוונטיים נוספים. חייכו, זה לא עולה כסף, אבל זה בהחלט יכול להביא לכם עוד קצת ממנו.

  7. זמינות


    השתדלו להיות זמינים ולתת מענה גם לאחר הרכישה. נא וודאו כי הלקוח יודע איך להשיג אתכם במידה ויש בעיה כל שהיא עם איכות המוצר. היו אדיבים, זה משתלם. היכולת להשיג אתכם שוב, יכולה להקנות לכם לקוחות קבועים ומרוצים.

  8. איכות ומחיר


    ברור וידוע לכל כי המטרה העיקרית של מערכת טלגראס הינה להנגיש את הצמח לציבור, לצמצם עלויות ולפתוח את השוק לזנים חדשים ואיכותיים. וודאו כי המחיר שלכם תואם את איכות המוצר. שימו לב! במידה ואינכם מגדלים בעצמכם, נא בדקו את הצמח לפני, בכדי למנוע אי נעימויות, כמו למשל, צמחים מרוססים בחומרים שאינם צריכים להיות על הצמח היפה הזה.

  9. תיקייה מאובטחת


    לנזהרים והמחמירים במיוחד, ניתן לפתוח תיקייה מאובטחת בנייד ולהכניס אליה את כל מה שאנו מעוניינים לשמור תחת סיסמא אישית.

  10. סיום עסקה


    וודאו כי פעלתם בהתאם להנחיות וכי הלקוח מרוצה ☺ במידה ולא, תמיד אפשר לשפר לפעם הבאה או לפנות לאחד מהצוותים בטלגראס לכל תקלה או בעיה שלא תבוא לא עליכם ולא עלינו.  

לסיכום יש כמה נקודות שיעזרו לכם לשמור על רצף עבודה, ביטחון ומאגר לקוחות קבוע. קבוצה ללקוחות עם מחירים מיוחדים, מבצעים, הגרלות ופרסים, זמינות והגעה מהר ובזמן, איכות ומחיר המוצר, שקיפות ומענה ללקוח על כל תקלה/בעיה וכמובן לא לשכוח חיוך ואווירה טובה.

 

אין תגובות

השארת תגובה

*
*

הלו סטלן!
אתה לא מחובר למערכת...

ההתחברות למערכת מתבצעת באמצעות חשבון הטלגרם שלך: